ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 499,00 Kč (20,45  €)
imgempty do košíku:
naše cena 999,00 Kč (40,94  €)
imgempty do košíku:
naše cena 999,00 Kč (40,94  €)
imgempty do košíku:

» Hra v kostce
Hra v kostce

 

Hráči ve hře Infinity představují velitele malých vojenských, policejních a jiných zásahových jednotek, které jsou vyslány plnit určité mise dle zvoleného scénáře např. dobývání nepřátelských území, ochrana důležitých osob, získávání tajných dat apod.

Jedná se tedy o taktickou skirmish hru s 28 mm kovovými miniaturami, která simuluje boje a speciální operace v kyberpunkovém vesmíru.

Velmoci zapojené konfliktu ve vesmíru Infinity

  • PanOceania je tavicím kotlem kultur, dědic nejlepších demokratických a sociálních tradic Západu.
  • Yu Jing Celý Dálný východ se spojil pod praporcem toho, co bylo kdysi Čínou, ale co nyní zformovalo jedinou, přestože rozličnou, orientální kulturu
  • Ariadna je tvořena z potomků první lidské kolonizační lodi, která zmizela v červí díře a byla považována za ztracenou.
  • Haqqislam nový islám, je menší silou, která vlastní jediný hvězdný systém, Bourak. Distancující se od fundamentalismu, Haqqislam zakládá svou kulturu na islámu.
  • Nomádi se skládají ze tří ohromných lodí, jejichž obyvatelé, nespokojeni se společností kontrolovanou velkými makroekonomickými bloky a A.I., se osamostatnili a potulují se vesmírem, obchodujíce systém od systému.
  • Kombinovaná armáda cizáckých ras, spojená pod nadvládou Evolved Intelligence, pradávné ale nadřazené umělé mysli s hegemonskými aspiracemi a s respektem jakékoli rasy, která zkříží její cestu.
  • ALEPH je unikátní umělou inteligencí kontrolující datové sítě a technologické systémy celé Lidské sféry. ALEPH je největším spojencem lidstva a bez ní by se sociopolitické a ekonomické systémy téměř okamžitě rozpadly.
  • Žoldácké skupiny a "korporátní bojovníci" poskytují logistickou, taktickou a zabijáckou podporu komukoli, kdo zaplatí jejich honoráře, od státní armády po O-12 či energetický průmysl.

 

Začátek hry

  • Sestavíte si svůj tým, protivník si sestaví svůj tým. Standardně se hraje tak s 10-20 miniaturami na každé straně konfliktu. Vybírat můžete z obyčejných. nebo elitních vojáků, těžkých zbraní, hackerů, vozidel, robotů, letectva apod. Vojákům můžete dát různé zbraně, vybavení a navíc do každé zbraně můžete dát jinou munici. Vojáci mají také různé speciální schopnosti - např. šestý smysl, odvahu a kuráž, umějí bojová umění apod.
  • Určíte si cíl hry. Hraje se na různé scénáře a kampaně. Zajmutí velitele, dobytí území, zlikvidování větší části protivníkova týmu apod.
  • Připravíte si herní plochu. Hraje se na ploše min. 120x120cm a ke hře je vhodné použít větší množství terénů. Nakonec dle pravidel a scénáře rozestavíte své týmy.

Průběh a konec hry

Hra se hraje na jednotlivá kola, kdy jeden hráč má možnost táhnout se všemi vojáky a druhý hráč poté také se všemi vojáky.

Zásadním rysem hry je systém aktivace postav, díky kterému můžete místo jiných postav táhnout jednou postavou vícekrát za kolo. Tedy můžete jednou postavou hýbat třeba desetkrát za kolo a ty ostatní nebudou dělat nic.

Vojáci se hýbou a provádějí akce na základě příkazů. Hráč na začátku každého kola dostane určitý počet příkazů, které může dát jakýmkoliv svým postavám a ty mohou dělat cokoliv, co určí hráč. Příklady příkazů jsou: pohyb, střelba, intuitivní střelba, zalehnutí, kamuflování léčení, plavání apod.

Vojáci se tedy během hry pohybují po bojišti, střílí, hackují a interagují s ostatními, samozřejmě často s těmi něpřátelskými. Zkrátka se snaží splnit cíl mise.

Nosným prvkem  hry jsou automatické reakce. Všechny jednotky jsou automaticky ve stavu tzv. "overwatch" (vojenský termín z oblasti vzájemné podpory) a mohou tedy na protivníka reagovat i v průběhu jeho tahu. Tato reakce probíhá v okamžiku, kdy jedna postava vstoupí do kontaktu s tou druhou. Např. když protivníka uslyší, uvidí nebo když někdo na někoho střílí. Postava, která reaguje, může opětovat palbu, pokusit se schovat, uskočit, zalehnout, otočit se apod. Tyto akce se vyhodnocují ihned a často probíhají současně. Např. pokud jedna postava střílí na druhou a ta opětuje palbu jako reakci, tak v jednom okamžiku mohou zemřít obě současně.

Veškeré akce se vyhodnocují hodem dvacetistěnnou kostkou a porovnáváním s charakteristikami vojáků.

Po splnění scénářem předem daných podmínek vítězství hra končí.

 

Podpora ze strany výrobce

Celosvětové a lokální turnaje o ceny. Každá herna i každý malý herní klub nebo jen hráči, kteří se schází doma můžou vyhrát hodnotné ceny, pokud se do hry připojí. Vývoj hry není ukončen a každý měsíc vycházejí nové modely.

 

Jak s hrou začít

Pokud hru chcete vyzkoušet, tak veškerá pravidla jsou volně ke stažení na stránkách výrobce. Z pravidel vyšly 2 knihy – Pravidla a Human Sphere Sourcebook.

V případě, že byste se hrou chtěli začít, tak nejlepší cestou je asi zakoupit startovním balení jedné ze šesti armád. Startovních balení je celkem 15 různých druhů a každé balení obsahuje šestici modelů, které jsou vhodné do začátku. Další modely naleznete v samostatných boxech nebo v blisterech.